Article image

DMSales – Największa wyszukiwarka baz danych online

3 min czytania
14.12.2014

Od IV Q 2014 roku DBMS udostępnia największą wyszukiwarkę baz danych online. Unikalność wyszukiwarki DMSales polega na potencjale bazodanowym dostępnym do przeszukiwania c(29 858 612 mln unikalnych rekordów), obecnie prawie 3 000 gotowych profilach klientów oraz liczbie i jakości kryteriów wyszukiwania (czy konsument posiada samochód dom, operator GSM, zakupy online, zainteresowania itp.).

Wyszukiwarka składać się z kilku modułów funkcjonalnych. Głównym z nich jest narzędzie pozwalające Klientom na wyszukanie i zakup interesującej bazy danych, które zgrupowane są według różnych branż np. bazy danych prawników, lekarzy, firm ubezpieczeniowych, nowych firm i wielu innych dziedzin. Pozwala to na kierowanie mailingu do osób, które mogą być realnie zainteresowani ofertą. „Zgodnie z zapowiedzią, uruchomiliśmy największą na rynku wyszukiwarkę baz danych jako alternatywę dla tradycyjnego kanału dystrybucji” – mówi Tomasz Dziobiak, CEO w DBMS. „Mam nadzieję, że od teraz nasi klienci będą jeszcze szybciej docierać do swoich potencjalnych klientów. Wyszukiwarka DBMS to odpowiedź na zautomatyzowane procesy marketingowo-sprzedażowe.” – kontynuuje Dziobiak. „Istotnym jest fakt wzbogacenia w ostatnim czasie zasobów baz danych DBMS o dodatkowe unikalne dane pochodzące z bazy Acxiom. DBMS udostępnia rekordy pochodzące z legalnych źródeł i posiadających rejestrację w Generalnym Inspektoracie Ochrony Danych Osobowych (GIODO)” – twierdzi Urszula Gradowska, Dyrektor Zarządzający w DBMS. „Dodatkowo DBMS na podstawie umów partnerskich jest Brokerem wielu ciekawych zbiorów, które czynią ofertę jeszcze bardziej pełną i kompleksową. Łącznie posiadamy dostęp do ok. 35 mln rekordów” – podsumowuje Gradowska.

Na etapie tworzenia narzędzia przeprowadzono testy wyszukiwarki. Wzięło w nich udział ponad 50 reprezentantów firm z różnych branż i różnej wielkości. Wyszukiwarka została oceniona jako narzędzie intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. Dodatkowo DBMS oferuje na stałe możliwość zgłaszania uwag przez użytkowników wyszukiwarki. Dzisiaj z platformy DMSales korzysta tysiące osób, głównie marketerów.

Platforma DMSales została tak zaprojektowana, aby każdy użytkownik nawet bez większej wiedzy technicznej mógł pozyskać dane na temat potencjalnych Klientów. Dzięki analizie terabajtów danych obecnie narzędzie ma wiele ciekawych funkcjonalności.

Uszlachetnianie danych – użytkownik, który posiadający jakiekolwiek dane o swoich Klientach np. imię i nazwisko, e-mail, bądź numer telefonu, może wzbogacić je o inne informacje takie jak imię i nazwisko, wiek, dane demograficzne, miejsce zamieszkania, miejsce zatrudnienia, aktualny nr telefonu i e-mail, zainteresowania behawioralne i inne. Na podstawie tych danych może budować profile odbiorców i kierować do nich swoją ofertę. Usługa skierowana jest również do firm windykacyjnych, które poszukują zaginionych dłużników.

Za pomocą narzędzia możesz także budować persony zakupowe (behawioralne i demograficzne) dzięki czemu z łatwością dotrzesz do właściwych odbiorców.. Proces opiera się na profilowaniu danych czyli ocenie zainteresowań i osobistych preferencji użytkowników. Możemy dokładnie określić informacje o Kliencie, jego zainteresowania, stan majątkowy, dane kontaktowe. Informacje o odbiorcy pozyskiwana są m.in. z narzędzi analitycznych i Social Media.

Współcześnie prawie każda osoba prowadząca biznes ma stronę internetową. Analiza zachowań użytkowników odwiedzających stronę pozwala wyselekcjonować najbardziej wartościowych, skierować do nich właściwy przekaz za pomocą odpowiedniego kanału i przekształcić je w leady sprzedażowe.

Kolejną, a jednocześnie jedną z najczęściej wykorzystywanych funkcji jest możliwość tworzenia i realizacji kampanii mailingowych i SMS. Wykorzystując dostępne bazy danych, budując profile odbiorców stworzysz odpowiednie kreacje cold mailingowe i callingowe w oparciu o dane i dotrzesz do wartościowych Klientów. Obecnie prawie każdy jest posiadaczem, adresu e-mail i numeru telefonu, więc może stać się Twoim Klientem. Z DMSenderem stworzysz odpowiednią kreację, zadbasz o personalizację przekazu i na bieżąco będziesz mógł analizować raporty wysyłki, dostarczeń, otwarć, klików ze zrealizowanych kampanii.

Twórcy narzędzia zadbali o bezpieczeństwo przetwarzanych danych. W związku z wejściem RODO w maju 2019 roku i poszanowanie prywatności użytkowników w bazie udostępniane są tylko rekordy ze zgodą na przesyłanie oferty handlowej. W trosce o jakość zbiory danych obejmujące dane adresowe, kontaktowe i demograficzne są na bieżąco weryfikowane i aktualizowane.

“Naszym celem jest stała modernizacja serwisu i dostosowywanie jego funkcjonalności do potrzeb klientów” – dodaje Tomasz Dziobiak.