6 powodów, aby zdecydować się na pozyskanie leadów online z DMSales

Tomasz Dziobiak
Opublikowano 6 września 2018 przez, Tomasz Dziobiak

Co mogłoby sprawić, żeby agencje reklamowe, domy mediowe i freelancerzy skorzystali z platformy DMSales? Wydawać by się mogło, że dzięki różnym narzędziom marketingowym takim jak brand24, sotrender, sentione itp. marketerzy już się przyzwyczaili do wygodnego korzystania z tego typu rozwiązań. W przypadku pozyskiwania danych nadal często woleliby wymieniać się mailami trochę z przyzwyczajenia, trochę ze strachu przed nowoczesnymi rozwiązaniami. Aby rozwiać ich wątpliwości, lub ewentualny strach przed technologią (która nie gryzie 😉 ) przedstawiamy 6 głównych powodów, dla których marketerzy powinni przetestować platformę DMSales :

 

1. Nie potrzeba powoływać administratora danych

To jest prawdopodobnie najważniejsze udogodnienie, bo która agencja reklamowa chciałaby dostawać codziennie wiadomości i telefony, że dana osoba chce wypisać się z bazy i nie chce dostawać więcej wiadomości marketingowych? Takich zapytań dziennie może być bardzo dużo w zależności od intensywności prowadzonej kampanii. Jest to nie tylko uciążliwe, ale także wymaga powołania administratora danych (przy przekazaniu kontaktów zwykle tych najtańszych firma X przekazuje odpowiedzialność za dane, które ze względu na cenę, jak i ich nieznane źródło mogą okazać się niezgodne z RODO) i tenże administrator nie tylko musi być przeszkolony z RODO i zarządzania bazą, ale także może się spotkać ze skargami i pismami o odszkodowanie.

Takie ryzyko często jest podejmowane przez agencje, które szukają jak najtańszych kontaktów, pomijając opiekę IOD oraz przymykając oko na źródło pozyskanych danych i zgody klientów.

Platforma DMSales zapewnia ochronę IOD to my odpowiadamy za wszelkie wypisy z bazy, trafiają one bezpośrednio do naszego IOD: mailowo, telefonicznie i na czacie na naszej stronie internetowej. Dzięki temu rozwiązaniu, marketer może odetchnąć spokojnie. Wykupując licencję na dany zakres czasowy, może bezpiecznie korzystać z pozyskanych kontaktów, bez konieczności powoływania dodatkowych osób.

 

2. Nie potrzeba drogich szkoleń z RODO

Okresowo prowadzimy badania ankietowe na naszych kontaktach i sprawdzamy, czy w bazach zgadzają się wszystkie dane klientów, czy ich zainteresowania są aktualne, czy zmienili miejsce zamieszkania itd., dzięki temu możemy sobie pozwolić na zagwarantowanie naszym klientom 92% poprawności na bazy i pewność zgód RODO.

Marketerzy, którzy pozyskują kontakty przez platformę DMSales i robią wysyłkę maili lub smsów do klientów przez zintegrowany system DMSender, nie potrzebują dodatkowych drogich szkoleń z RODO, bo administratorem danych na okres licencji jest DMSales, a do tego nie widać konkretnych maili, imion, nazwisk czy numerów telefonów klientów- w związku z tym nie przenosi się odpowiedzialność za dane. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, bo dzięki niemu, każdy marketer może korzystać z platformy, a nie wybrani, przeszkoleni pracownicy w firmie.

 

3.Dostęp online do pozyskiwania prospektów w każdej chwili

Iloma mailami trzeba się wymienić, żeby dokonać zakupu bazy danych, a później monitorować jej wyniki? Przy odrobinie szczęścia wystarczy 5-7, ale wszyscy znamy problem “ja się tym nie zajmuję” i przekazanie maili dalej :). Aby mieć wgląd w kampanię, możliwość wyszukania interesujących kontaktów W KAŻDEJ CHWILI (nie tylko w godzinach pracy i nie tylko mailowo) wystarczy po prostu zalogować się do platformy DMSales.

Każdemu w agencji zdarzają się sytuacje ASAP-owe, że natychmiast klient potrzebuje informacji, ile jest kontaktów o konkretnych zainteresowaniach np. wynajem mieszkań, albo chce od razu przeprowadzić kampanię mailingową. Co wtedy, gdy nie ma czasu na kolejną wymianę maili?

-> Rejestracja na platformie zajmuje maksymalnie 3 minuty, wyszukanie odpowiednich kontaktów ok. 5 min w zależności od złożoności projektu (przy czym nasz zespół specjalistów na czacie, może w tym pomóc).

 

4. Możliwość edycji kampanii mailingowej w dowolnym momencie

W edytorach do mailingu w DMSender, jest dostępny szeroki wachlarz możliwości.

Możesz:

– zbudować własną kreację od zera za pomocą intuicyjnego wizualnego panelu (edytor BeeFree)

– zakodować w html kreację od zera bądź zaimportować wcześniej przygotowaną kreację w html (CKEditor)

Edytor BeeFree

Przeznaczony jest dla osób, które nie posiadają wiedzy z zakresu HTML i CSS. Posiada wyłącznie wizualny panel, gdzie możesz między innymi na zasadzie drag & drop:

  1. Stworzyć interesujący Cię układ kreacji
  2. Tworzyć przyciski (w tym także social media)
  3. Dodawać grafiki
  4. Umieszczać treści tekstowe

Każda kreacja stworzona w tym edytorze jest responsywna (dostosowuje się do różnych szerokości ekranów)

W dowolnym momencie konfiguracji kampanii możesz edytować kreację mailingową (każdy jej element podlega edycji). Jest to szczególnie przydatne w procesie testowania wyświetlania się wiadomości w różnych programach pocztowych. Możesz w szybki sposób naprawić wszystkie niedociągnięcia, aby Twoi odbiorcy otrzymali poprawną i zadbaną o każdy szczegół wiadomość.

 

5. Każdy projekt może być inny: inny budżet, inna faktura, inne prospekty.

Wykupując pakiet PRO, możesz zdecydować się na konkretną ilość kontaktów wobec danego projektu na dane wybranego klienta i kupić kolejny pakiet z inną ilością do kolejnego projektu na jeszcze inne dane firmy.

Marketer w swoim panelu DMSales może mieć dowolną ilość projektów PRO, dla klienta X prospekty np. B2B z branży technologicznej, dla klienta Y prospekty B2C zainteresowane finansami i dla klienta Z prospekty B2B z branży budowlanej z wysyłką SMS-ów w DMSender :).

Każdy projekt może mieć osobne ustawienia, osobne pule kontaktów, osobny budżet na kampanię, inny rodzaj komunikacji. Wszystko jest natomiast w jednym miejscu, dostępne online i z możliwością szybkiej edycji smsów/maili lub dokupienia kolejnych prospektów.

6. Zarządzanie leadami z JEDNEGO miejsca.

Korzystając z platformy DMSales i systemu do wysyłek DMSender, możesz zapomnieć o szukaniu plików w kilku rożnych miejscach, lub ciągłego sprawdzania przez różne osoby czy wysyłka mailingu na pewno została zrobiona.

Wszystkie projekty użytkownika znajdują się w jednym miejscu (o ile sam nie stworzy osobnego konta).

Projekty, raporty z pozyskanych kontaktów, przegląd kontaktów do danego projektu, zarządzanie fakturami, możliwość pobrania pliku do CSV– wszystko to znajduje się na platformie DMSales. Edytor, raporty z wysyłek maili lub smsów znajdują się w zintegrowanym DMSenderze. Nie trzeba przeszukiwać maili i plików na komputerze w poszukiwaniu raportu, na który czekało się X czasu od agencji Y.

 

Powodów oczywiście jest więcej, ale najlepiej po prostu przekonać się o tym samemu.

Sprawdź już teraz platformę DMSales na dmsales.com w 14-dniowym okresie próbnym.

W razie pytań porozmawiaj z konsultantem na naszej stronie.