Article image

5 największych wyzwań sprzedaży, które DBMS pomaga osiągnąć

2 min czytania
19.07.2019

Na czym polega nowoczesna sprzedaż i jak może Ci w tym pomóc DMSales?

Na sam początek może zacznijmy od małego przypomnienia, czym jest nasza firma. DMSales to platforma online dzięki której możesz pozyskiwać, identyfikować i uzupełniać informację o klientach. Przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi i kampanii marketingowych jesteśmy w stanie generować wartościowe leady sprzedażowe. Dzięki nim w bardzo prosty sposób jesteśmy w stanie rozwiązać wszelkie problemy nowoczesnej sprzedaży.

1. Generowanie leadów

Jeden z głównych problemów firm jest generowanie leadów sprzedażowych inaczej zwanych Lead generation. Jest to proces dzięki któremu pozyskujemy dane kontaktowe potencjalnych Klientów jak i informacji na temat ich preferencji zakupowych, zainteresowań czy też danych demograficznych. Dlatego jesteśmy pewni, że niezawodnym pomocnikiem w tej kwestii będzie DMSales, który dzięki analizowaniu ruchu na Twojej stronie może dostarczyć Ci informacji o osobach które ją odwiedziły i zamienić ją w leada. Niesie to ze sobą wiele korzyści i pozwala m.in. zwiększyć skuteczność prowadzonych działań, trafisz do grupy odbiorców którzy są zainteresowani współpracą, a unikniesz tych którzy zainteresowani współpracą nie są, co pozwoli zaoszczędzić pieniądze. Dodatkowo wszystko to odbija się na czasie, który możesz poświęcić swoim klientom i dzięki tym nawiązać z nimi pozytywną relację.

2. Wzbogacanie danych na temat Twoich klientów

Kolejną możliwością naszej platformy jest wzbogacenie danych. Mówiąc krótko, wzbogacenie danych to proces, który uzupełnia informacje o Twoich klientach dzięki już posiadanych przez Ciebie danych. Wszystko to odbywa się za pomocą dostępnych narzędzi na DMSales.com. Cały ten proces jest bardzo przydatny, dzięki nim jesteś w stanie skuteczniej zdobyć nowych klientów.

3. Prowadzenie kampanii i jej efektywność

Kolejnym wyzwaniem przed którym stoją handlowcy to potrzeba nieustannego rozbudowywania bazy danych potencjalnych klientów. Ten proces nie należy do najprostszych, ponieważ czasami nawet szeroka sieć kontaktów nie jest wystarczająca. Prowadzenie kampanii znacznie pomoże w kontakcie z potencjalnymi klientami jak i  w rozbudowie bazy danych klientów. DMSales dysponuje wieloma możliwościami pod względem kampanii, można zarówno prowadzić kampanię sms jak i kampanię e-mail. Obie formy dotrą do bazy klientów która nas interesuje.

4. Czasochłonność zarządzania sprzedażą

Częstym problemem z którym borykają się handlowcy jest czas. Czas na zarządzanie, gromadzenie danych, czy też pozyskiwanie klientów. Duża jego ilość przekłada się na poszukiwanie informacji o potencjalnych klientach, jak i próby skontaktowania się z osobami które nie mają wiele wspólnego z potencjałem biznesowym. Dzięki DMSales możesz łatwo wyeliminować takie sytuacje i dostarczyć konkretnych i pewnych danych, dzięki którym wskażemy dla Ciebie najbardziej dobranych klientów. Działamy na dobrze zintegrowanym i spójnym środowisku dla uzyskania jak najlepszego efektu.
Tracisz czas? Chcesz osiągnąć więcej? Wybierz DMSales już dziś!

5. Dane behawioralne odbiorców

Jedną z wielu zasad marketingu to dobra znajomość klienta. Można ją osiągnąć dzięki profilowaniu odbiorcy. Takie działanie daje wiele korzyści co przekłada się bezpośrednio na Twoje zyski. Pozwala ono na poznanie preferencji Twoich klientów jak i dotarcie do persony marketingowej. Dodatkowo tym sposobem łatwiej wyjdziesz naprzeciw ich potrzebom. W DMSales możesz bez problemu sprawdzić rodzaje profili użytkowników, co z kolei przekłada się na liczbę kontaktów.

 

Na zakończenie dodam, że nasza platforma posiada jeszcze wiele innych funkcji i atutów, które równie dobrze pomogą w innych problemach marketingowych. Zapraszamy do kontaktu!